۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

اگر از نژاد پرستی متنفرید اگر اهل سینما فیلم شعر و مسایل روز هستید به فیسبوک دست نوشته های شاهو نعمتی بپیوندید


برای ورود به صفحه فیسبوک کلیک کنید 
نوشتن یعنی بودن....
دوستان عزیز به صفحه شخصی من "فیسبوک دست نوشته های شاهو نعمتی بپیوندید" و مرا از نظرات انتقادات و پیشنهادات خود آگاه کنید و در اداره هرچه بهتر این صفحه یاری دهید می توانید هر روز مطالب جدید در باره مسایل روز مسایل اجتماعی هنری وسینما را در این صفحه مشاهده کنید

 منتظر حضورگرم شما دوستان عزیز در صفحه "فیسبوک دست نوشته های شاهو نعمتی بپیوندید" هستم باتشکر ...


بعد مدتها تصمیم گرفتم که دوباره نوشتن را شروع کنم تا بتوانم حرفهایم دلتنگیهام و همه اون چیزهایی که قلب و ذهنم باهاشون درگیرند را روی کاغذ بیارم ( البته از نوع دیجیتالیش )
دیگه از تماشاچی بودن خسته شدم دلم می خواد فریاد بزنم دلم می خواد دلتنگیهام و حرفام رو با بقیه تقسیم کنم.
می خوام هرچی فکرم رو مشغول میکنه تو صفحه بزارم و باشما درمبان بزارم
دوستان عزیز منتظر نظرات انتقادات پسشنهادات و همفکریهای شما هستم.
به امید فردایی بهتر...

من از میان ریشه های گیاهان گوشتخوار می آیم
مغز من
هنوز لبریز از صدای وحشت پروانه ایست که اورا
در دفتری به سنجاق مصلوب کرده بودند ...

برای ورود به صفحه فیس بوک دست نوشته های شاهو نعمتی کلیک کنید باتشکر

هیچ نظری موجود نیست: